№
|
თემატური ერთეული
|
თემატიკა
|
დრო
|
სტრატეგია
|
მიზანი
|
რესურსი
|
შეფასება
|
||||||||
1
|
,,სიბრძნე-სიცრუისა“.
|
სულხან -საბა
ორბელიანის ბიოგრაფია
|
რა ვიცი-რა მინდა ვიცოდე-რა გავიგე
|
კვლევა-ძიების და პრეზენტაციის უნარების განვითარება
|
მე-6 კლასის სახელმძღვანელო. დამხმარე ლიტერატურა:
ინტერნეტი
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავითარებელი.
|
|||||||||
2
|
,,სიბრძნე-სიცრუისა“.
|
სულხან -საბა
ორბელიანის იგავ-არაკი
,, იხვი და
მყვარი“
|
კითხვისთვის მზადება-პროვოცირება.წინა კლასში შესწავლილი იგავ-არაკების
გახსენება.გონებრივი იერიშის რუკის შევსება.ტექსტის კომენტირე ბული
კითხვა. გეგმის
შედგენა. მწერლის
ენაზე დაკვირ-ვება. კითხვა-პასუხი.
|
წინარე ცოდნის გააქტიურება,იგავ -არაკთა სპეციფიკის გამოკვეთის,მხატვრუ
ლინ ტექსტის კითხვისა და გააზრე
ბის , მწერლის ენაზე დაკვირვების უნარის განვითარება.ლექსიკური მარაგის
გამდიდრე
ბა.
|
მე-6 კლასის სახელმძღვანელო დამხმარე ლიტერატურა:სულხან -საბა ორბელიანის
იგავ-არაკთა კრებული.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავითარებელი.ურთიერთ
შეფასება.
|
|||||||||
3
|
სულხან -საბა
ორბელიანის იგავ-არაკი
,, იხვი და
მყვარი“
|
სულხან-საბა ორბელიანზე მოძიებული ინფორმა-ციის პრეზენტაცია. ტექსტის
შინაარსის გადმოცემა თანამედროვე
ენით.ვენის დიაგრამის შედგენა.კითხვა-პასუხი.
|
პრეზენტაციის, მოქმედი გმირების
თვისებების გამოკვე
თის და არგუმენტი
რებული მსჯელობის უნარის განვითარება,.
იგავ-არაკის სიბრძნის წვდომა.
|
მე-6 კლასის სახელმძღვანელოდამხმარე ლიტერატურა:სულხან -საბა ორბელიანის
იგავ-არაკთა კრებული.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
4
|
სულხან -საბა
ორბელიანის იგავ-არაკი ,,მეფე და მისი შვილი.“
|
კითხვა-პასუხი. ტექსტის ჩუმი კითხვა და მისი შინაარსის თანამედროვე ენით
გადმოცემა.პერსონაჟ
თა ქცევის მოტივზე დაკვირვება.
|
დამოუკიდებელად მუშაობის ,გააზრების, წაკითხულის თხრობით გადმო ცემის,
პერსონაჟთა ქცევის მოტივებზე მსჯელობის უნარის, საკუთარი აზრის უნარის დასაბუთება.
|
მე-6 კლასის სახელმძღვანელო დამხმარე ლიტერატურა:სულხან -საბა ორბელიანის
იგავ-არაკთა კრებული.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
5
|
სულხან -საბა
ორბელიანის იგავ-არაკი ,,მეფე და მისი შვილი.“
|
კითხვა-პასუხი.სიბრძნისა და სიცრუის გამიჯვნა.მწერლის სათქმელის ამოცნობა. ლექსიკურ ერთეულებზე დაკვირვება და მათი განმარტება.
|
არგუმენტირებული მსჯელობის, საკუთარი აზრის დასაბუთების,
ლექსიკონზე მუსაობის უნარის
განვითარება.
|
მე-6 კლასის სახელმძღვანელო დამხმარე ლიტერატურა:სულხან -საბა ორბელიანის
ლექსიკონი.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.თვითშეფასება.
|
||||||||||
6
|
სულხან -საბა
ორბელიანის იგავ-არაკი ,,გლახაკი და ქილა
ერბო.“
|
ტექსტის კომენტირებული კითხვა, გაუგებარ სიტყვებზე დაკვირვება და მათი
ახსნა.კითხვა-პასიხი.ტექსტის შინაარსის წერილობით გადმოცემა.
|
კომენტირებული კითხვის , მოსმენის, გააზრების უნარის განვითარება.წერის
კულტურის ამაღლება.
|
მე-6 კლასის სახელმძღვანელო დამხმარე ლიტერატურა:სულხან -საბა ორბელიანის
ლექსიკონი.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
7
|
სულხან -საბა
ორბელიანის იგავ-არაკი ,,გლახაკი და ქილა
ერბო.“
|
კითხვა-პასუხი, დისკუსია:
,,ქარის მოტანილს ქარი წაიღებსო.ფუძეგაორკეცებულ რიცხვით სახელებზე დაკვირვება
.
|
დისკუსიაში მონაწილეობის, საკუ
თარი აზრის ჩამო
ყალიბების, არგუმენტირებული მსჯელობის უნარის განვითარება.ფუზეგაორკეცებულ
არსებით სახელტა მართწერის წესების გამოყენება
პრაქტიკული მუშა
ობისას.
|
დაფა, ცარცი, სამუშაო რვეულები.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
8
|
აკაკი წერეთლის
,, კატა და
ლომი“
|
კითხვისთვის მზადება-პროვოცირება(მასწავლებელი კითხულობს სულხან -საბა
ორბე ლიანის იგავ-არაკს-,, კატის გაზრდილი
ლომი“.)აკაკი წერეთლის როგორც იგავ-არაკული ჟანრის განმავითარე ბლის როლზე
ყურად ღების გამახვლებაი ლექსის გამომეტყ
ველებით კითხვა. გაუგებარი სიტყვების ახსნა.ტექსტის გაგებაზე
ორიენტირებული კითხვების დასმა.
|
მოსმენის, პოეტური ტექსტის აღქმის,მსჯელობის, კითხვებზე პასუხის გაცემის,
ტექსტის გააზრების ,ენობრივ-გრამატიკული ფორმების აღქმა და მართებულად გამოყენება
შესაბამის სამეტყველო სიტუ
აციაში.
|
მე-6 კლასის სახელმძღვანე
ლო, ა დამხმარე ლიტერატურა:აკა
კი წერეთლის მიერ შექმნილი და მის მიერ ნათარგმნი იგავ-არაკთა კრებული.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
9
|
აკაკი წერეთლის
,, კატა და
ლომი“.
|
კითხვა-პასუხი, გამომეტყველებით კითხვაში ვარჯიში,იგავ-არაკის დედააზრის
ამოცნობაზე მუშაობა,პარალელების გავლება შესწავლილ ლიტერატურულ ნაწარ
მოებთან.
|
კითხვებზე პასუხის გაცემის , მსჯელობის, გამომეტყველებითი კითხვის უნარის,სესწავლილ
ლიტერატურულ ნაწარმოებებთან პარა
ლელების გავლების უნარის განვითარება.
|
მე-6 კლასის სახელმძღვანე
ლო, დამხმარე ლიტერატურა:აკა
კი წერეთლის მიერ შექმნილი და მის მიერ ნათარგმნი იგავ-არაკთა კრებული.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.ურთიერთშეფასება
|
||||||||||
10
|
ხალხური ,,ფილოსოფო
სი და ვირი“
|
ტექსტის კომენტირებული კითხვა.ლექსიკონზე მუშაობა.კითხვა-პასუხი.
|
კომენტირებული კითხვის, მოსმენის, კითხვების დასმის უნარის განვითარება.
ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.
|
მე-6 კლასის სახელმძღვანე
ლო, დამხმარე ლიტერატურა:ეზოპეს იგავ-არაკები
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
11
|
ხალხური ,,ფილოსოფო
სი და ვირი“
|
კითხვა-პასუხი. ორმხრივ ჩანაწერთა დღიური.იგავ-არაკის დედააზრის ამოცნობაზე
მუსაობა.
|
პერსონანაჟთ ქცევის მოტივთან დაკავ
შირებული ციტატების ამოწერის და კრიტი- კულ -ემოციური კომენტარის დართვის
უნარის განვითარება, რომელიც დაეხმა რებათდ დამოუკი დებლად ახსნან პერსონაჟის ქცევის
მოტივი და ნაწარმოების მტავარი სატქმელის უნარის ამოცნობის განვითა რებას.
|
მე-6 კლასის სახელმძღვანე
ლო,ფორმატები მარკერები.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
12
|
ხალხური
,, ბედი და
იღბალი“
|
კითხვისთვის მზადება-პროვოცირება.შესწავლილი ძღაპრების გახსენება და
მათ დამახასიათებ
ბელ თავისებურებებზე საუბარი.ტექსტის კომენტირებული კით ხვა.Tდიაგრამის შედგენა.კითხვა-პასუხი.
|
კონკრეტული მაგალი თების მოშვე ლიებით ზღაპრისთვის დამა ხასიათებელი
დაუჯე რებელი და ნამდვილი ამბების გამიჯვნა ერთმანეთისგან.
|
მე-6 კლასის სახელმძღვანე
ლო.ფორმატები, მარკერი.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
13
|
ხალხური
,, ბედი და
იღბალი“
|
შედგენილი გეგმის მიხედვით ტექსტის შინაარსის გადმო
ცემა.კითხვა-პასუხი.
|
მეტყველების კულტურის ამაღლება,არგუმენტირებული მსჯელობის უნარის განვიათარება.
|
მე-6 კლასის სახელმძღვანე
ლო.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.ურთიერთშეფასება
|
||||||||||
14
|
ხალხური
,, ბედი და
იღბალი“
|
შედგენილი გეგმის მიხედვით ტექსტის შინაარსის წერილობით გადმოცემა.ენობრივ
მასალაზედაკვირვება.სახელებისაგან ნასახე
ლარი ზმნების მღებაზე ვარჯიში. ტექსთიდან მათი ამოწერა.
|
წერის კულტურის ამაღლება, იგავის მთავარი სათქმელის ამოცნობა. ნასახელარი
ზმნების წარმოების უნარის განვითარება.
|
მე-6 კლასის სახელმძღვანე
ლო. დამხმარე ლიტერატურა:ა. შანიძის ქართული ენა.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
15
|
გერმანული ხალხური
ძღაპარი
,, როგორ ეძებდა
გლეხი სამართალს“
|
კითხვისთვის მზადება-პროვოცირება.მასწავლებლისგან ტექსტის ყველაზე საინტერესო
მონაკვეთის წაკითხვა. და კითხვების დასმა წაკითხულის ირგვ
ლივ.ტექსტის კომენ
ტირებული კითხვა.
გეგმის შედგენა.კითხვა-
პასუხი.
|
მოსმენის, მოსწავლეტა ფანტაზიური აზროვ ნების ჩამოყალი
ბება.კომენტირებული კითხვის გეგმისშედგე -ნის უნარის განვითარება.
|
ხალხური
,, ბედი და იღბა
ლი“.დამხმარე ლიტერათურა:
,, გერმანული როლი ზღაპრები“
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.ურთიერთშეფასება
|
||||||||||
16
|
გერმანული ხალხური
ძღაპარი
,, როგორ ეძებდა
გლეხი სამართალს“
|
ტექსტი ჩუმი კითხვა, წაკითხულის გეგმის შედგენა,წაკითხულის შინაარსის
გადმო
ცემა.კითხვა-პასუხი.
|
დამოუკიდებელი მუშაობის, გაბმული მეტყველების უნარის, ანალიზის, არგუმენტი
რებული მსჯელობის უნარის განვითარება.
|
მე-6 კლასის სახელმძღვანე
ლო. დამხმარე ლიტერატურა:გერმანული ძღაპრეპი.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
17
|
გერმანული ხალხური
ძღაპარი
,, როგორ ეძებდა
გლეხი სამართალს“
|
კითხვა-პასუხი, გონერივი იერიშის რუკიშ შედგენა პერსონაჟის დასახასი-
ათებლად.კიტხვა-პასუხი.
|
მეტყველების კულტურის ამაღლება,არგუმენტირებული მსჯელობის უნარის განვიათარება.
|
მე-6 კლასის სახელმძღვანელო.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
18
|
გერმანული ხალხური
ძღაპარი
,, როგორ ეძებდა
გლეხი სამართალს“
|
კითხვა-პასუხი. ტექსტის სამეტყველო
ეტიკეტსა და ფრაზე ოლოგიზმებზე დაკვირვება და მათი გამოყენებით წინადა დებების შეგენა.
|
ტექსტის სამეტყველო ეტიკეტზე დაკვირვებით პერსონაჟთა თვისებებისა და
მათი დანიშნულების განსაზღვრა.გჯგუფური მუშაობის
,ნაწარმოების სათქმელის ამოცნობის აუნარის განვითარება.
|
მე-6 კლასის სახელმძღვანელო.ფორმატები, მარკერები.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.ურთიერთშეფასება
|
||||||||||
19
|
სერგო კლდიაშვილის
,,ყანჩა და კაკა
ბი“.
|
ინფორმაციის მიწოდება სერგო კლდიაშვილ
ზე.კითხვისთვის მზადება-პროვოცირება გონებრივი იერიშის რუკის შედგენით.ტექ
სტის დამოუკიდებლად კითხვა. წაკითხულსა და მოვლენათა შემდგომ განვითარებაზე აზრის გამოთქმა.
|
წინარე ცოდნის გააქტი
ურების, დამოუკი
დებელი მუშაობის, საკუთარი აზრის გამოთ ქმის უნარის განვი თარება.
|
მე-6 კლასის სახელმძღვანელო.დაფა , ცარცი.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
20
|
სერგო კლდიაშვილის
,,ყანჩა და კაკა
ბი“.
|
კითხვა-პასუხი. ტექსტის ჩუმი კითხვა.წაკითხულის შინაარსის გადმოცემა.
აღწერილი საცხოვ
რებელი ადგილების ამოწერა.გაუგებარ
სიტ
ყვებზე ყურად
ღების გამახვილება.
|
ჩუმი კითხვის, შინაარსის გადმოცემის,ტექსტიდან ციტატების ამოწერისა და
კომენტარის გაკეთების უნარის განვითარება.
|
მე-6 კლასის სახელმძღვანელო.
ფორმატები, მარკერები.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.ურთიერთშეფასება
|
||||||||||
21
|
სერგო კლდიაშვილის
,,ყანჩა და კაკა
ბი“.
|
გეგმის შედგენა და მისი მიხედვით შინაარსის გადმოცემა.კითხვა-პასუხი.
მხატვრული ხერხების ამოწერა.
|
გეგმის შედგენის, შინაარსის გადმოცემის, მხატვრულ ხებზე მუშაობის, მათი ფუნქციის ახსნა.
|
მე-6 კლასის სახელმძღვანელო.
დაფა, ცარცი.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
სერგო კლდიაშვილის
,,ყანჩა და კაკა
ბი“.
|
აღწერითი ტექსტის შექმნა:,,ჭაობიანი ველი წინათ და ახლა“. ნაწარმოების ტემის ამოცნობა.ტექსტიდან სხვადასხვა შინაარსის
წინადადებების ამოწერა. .
|
აღწერითი ტექსტის შედგენის,არგუმენტირე
ბული მსჯელობის, ჯგუფური მუშაობის უნარის განვითარება.
|
მე-6 კლასის სახელმძღვანელო.
ფორმატები, მარკერები.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.ურთიერთშეფასება
|
|||||||||||
22
|
სემაჯამებელი
სამუშაო №4
|
სწავლების ხარისხის გაკონტროლება.
|
შემაჯამებელი სამუშაოს რვეულები.
|
შემაჯამებელი.
|
|||||||||||
23
|
სერგო კლდიაშვილის
,,ყანჩა და კაკა
ბი“.
|
კითხვა-პასუხი,.ტექ-სტიდან სხვადასხვა შინაარსის წინადა
დებების ამოწერა.
|
წინარე ცოდნის გააქტიურება.სხვადასხვა შინაარსის წინადა
დებების ამოცნობის და ამოწერის
,სასვენი ნიშნე
ბის დასმის წესების გამოყენების
უნარის გამომუშავება სხვადასხვა შინაარსის
წინა
დადებებთან.
|
მე-6 კლასის სახელმძღვანელო.
სამუშაო რვეულები.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.ურთიერთშეფასება
|
||||||||||
24
|
სერგო კლდიაშვილის
,,ყანჩა და კაკა
ბი“.
|
კიტხვა-პასუხი, შესწავლილ ნაწარმო
ებთან პარალელის გავლება ვენის
დიაგრამის შედგენით
|
კრიტიკული აზროვნე
ბის, არგუმენტირებული მსჯელობის, ლიტერატურული პარა
ლელების გავლების უნარის განვითარება.
|
მე-6 კლასის სახელმძღვანელო.
სამუშაო რვეულები.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
25
|
ადამიანი და
ბუნება.
|
ვაჟა-ფშაველას
,, უნუგეშო ყოფნა“
|
კითხვისათვის მზადება-პროვოცირება:ვაჟა-ფსაველას შესწავლილი ნაწარმოებების
გახსე
ნება.მწერლის ბიოგრაფი
ული ცნობების მოძი
ება.პრეზენტაცია მოძიებული მასა
ლისა.ლექსის კომენ
ტირებული , გამომე
ტველებითი კით
ხვა.უცნობი სიტყვების ახსნა.პერიფრაზირება.
|
ინფორმაციის მოძიების, დახარისხების, პრეზენტაციის,მხატვ
რული კითხვის, პერიფრა
ზირების უნარის განვიტარება.ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.
|
მე-6 კლასის სახ.კომპიუტერი,დამხმარე ლიტ: ქართველი მწერ
ლები სკოლა
ში.ფორმატები, მარკერები.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.ურთიერთშეფასება
|
|||||||||
26
|
ვაჟა-ფშაველას
,, უნუგეშო ყოფნა“
|
კითხვები ტექსტის გაგებაზე ორიენტირე
ბული.ინფორმაციის მიწოდება : რა არის გაპიროვნება.ლექსის მხატვრულ კითხვაში ვარჯიში.
|
დაკვირვების, საკუთარი აზრის გამოთქმის, არგუმენტირებული მსჯელობის,
პოეტური ტექსტის აღქმის უნარის გამომუშავება.
|
მე-6 კლასის სახ.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.ურთიერთშეფასება
|
||||||||||
27
|
ვაჟა-ფშაველას
,, უნუგეშო ყოფნა“
|
კითხვა-პასუხი. ლექსის გამომსახველობით მხარეზე დაკვირ
ვება.გონებრივი იერიშის რუკის შევსება ზედსართავი სახე
ლებით.
|
მსჯელობის, წინარე ცოდნის გააქტი
ურების,ზედსართავი სახელებით ლირიკული გმირის დახასიათება.
|
მე-6 კლასის სახ. დაფა, ცარცი. ვაჟა ფშაველას ლექ
სების კრებული.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.ურთიერთშეფასება
|
||||||||||
28
|
ვაჟა-ფშაველას
,,შვლის ნუკრის
ნაამბობი“
|
ინფორმაციის მიწოდება ნაწარმოების ირგ
ვლივ.ინფორმაციის მოძიება წყვილჩლი
ქოსან ცხოველთა გვარზე.ტე ქსტის კომენტირებული კითხვა.კითხვა-პასუხი.
მხატვრულ ხერხებზე ყურადღების გამახ
ვილება.
|
მოსმენის , ინფორმაციის დამახსოვრების, კომენ
ტირებული კითხვის, მხატვრული ხერხების ფუნქციის განსაძღვრის უნარის გამომუშავება.
|
მე-6 კლასის სახ.ვაჟა -ფშაველას თხზულებათა კრებული.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.ურთიერთშეფასება
|
||||||||||
29
|
ვაჟა-ფშაველას
,,შვლის ნუკრის
ნაამბობი“
|
კკითხვა-პასუხი. კით ხვა-ნიშანთა სისტემის გამოყენება.წაკითხუ
ლის შინაარსის წერი ლობით გადმოცემა.გა
უგებარი სიტყვების ახსნა.
|
დაკვირვების , გააზრების უნარის განვითა
რება.წერის კულტურის ამაღლება.
|
მე-6 კლასის სახ.ვაჟა -ფშაველას თხზულებათა კრებული.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
30
|
ვაჟა-ფშაველას
,,შვლის ნუკრის
ნაამბობი“
|
ტექსტის კომენტი
რებული კითხვა, გეგმის შედგენა,კითხვა-პასუხი,აღწერითი ტექს
ტის შექმნა.დიალოგის და მასთან
დაკავშირე
ბულ მართლწერის წესებზე ყურადღე
ბის გამახვილე
ბა.კითხვა-პასუხი.
|
მოსმენის, კომენტარების გაკეთების, აღწერითი ტექსტის შემნის,უნარის განვითარება.
|
მე-6 კლასის სახ.ვაჟა -ფშაველას თხზულებათა კრებული.სამუშაო რვეულები.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
31
|
ვაჟა-ფშაველას
,,შვლის ნუკრის
ნაამბობი“
|
ტექსტის აბზაცებად დაყოფა,დასათაურება და შინაარის გადმოცემა.აღწერითი
ტექსტის შექმნა.დიალექ
ტურ ი სიტყვე ბის სალიტერატურო ქართულიში დამკვიდ
რებული სიტყვების შექმნით.კითხვა-პასუხი.
|
აღწერითი შინაარსის ტექსტისშექმნის, მსჯელობის უნარის განვითარება. ლექსიკური
მარაგის გამდიდრება.
|
მე-6 კლასის სახ.ვაჟა -ფშაველას თხზულებათა კრებული.სამუშაო რვეულები.
|
ლი, განმავი-
თარებელი.ურთიერთშეფასება
|
||||||||||
32
|
ვაჟა-ფშაველას
,,შვლის ნუკრის
ნაამბობი“
|
კითხვა-პასუხი. კით ხვა-ნიშანთა სისტემის გამოყენება.წაკითხუ
ლის შინაარსის წერი ლობით გადმოცემა.გა
უგებარი სიტყვების ახსნა.
|
დაკვირვების , გააზრების უნარის განვითა
რება.წერის კულტურის ამაღლება.
|
მე-6 კლასის სახ.ვაჟა -ფშაველას თხზულებათა კრებული.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
33
|
ვაჟა-ფშაველას
,,შვლის ნუკრის
ნაამბობი“
|
კითხვა-პასუხი. მსახიობ მედეა ჩახავას მიერ მხატვრულად წაკით ხული ნანაწერის ჩანაწერის მოსმენა.
|
მსჯელობის, მოსმენის, ჩანაწერის მოსმენის და გამოწვეულ ემოციებზე მსჯელობის
უნარის გამომუშავება.
|
მე-6 კლასის სახ.კომპიუტერი, დისკი.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
34
|
ვაჟა-ფშაველას
,,შვლის ნუკრის
ნაამბობი“
|
კითხვა-პასუხი. გონებრივი იერიშის რუკა. პერსონაჟის დასახასიათებლად.მხატვრულ გამომსახ
ველობითი ხერხების ამოწერა და დაჯგუფება.
|
პერსონაჟის ქცევის მოტივების
ამსახველი ციტატების მოტანა, არგუმენტირებული მსჯელობის, მხატვრული ხერხების
ფუნქციის განსაძღვრა.
|
მე-6 კლასის სახ.დაფა, ცარცი, სამუშაო რვეულები.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
35
|
ვაჟა-ფშაველას
,,შვლის ნუკრის
ნაამბობი“
|
კითხვა-პასუხი, ტექსტიდან სხვადასხვა შინაარსის წინადა
დებების ამოწერა,ნაც ვალსახელზე წინარე ცოდნის გააქტი ურება.კუთვნილლებითი
ნაცვალ სახე ლისა და არსებითი სახელების ერთად ბრუნება.თხზულების შექმნა: დედაშვილობა.
|
სხვადასხვა შინაარსის წინადადებების გარჩე
ვის,დაჯგუფების,ნაცვალსახელისა და არსებითი სახელის სწორად ბრუნების ,თხზულების შაქმნის უნარის განვი
თარება.
|
მე-6 კლასის სახ.დაფა, ცარცი, სამუსაო რვეულები და ფურცლები.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.ურთიერთშეფასება
|
||||||||||
36
|
შემაჯამებელი
სამუსაო№5
|
მიმდინარე ცოდნის მონიტორინგი.
|
შემაჯამებელი რვეულები.
|
შემაჯამებელი.
|
|||||||||||
37
|
ვაჟა-ფშაველას
,,შვლის ნუკრის
ნაამბობი“
|
კითხვა-პასუხი. თხზულებიშ შექმნა: ადამიანი და ბუნება.
|
თხზულების შექმნის უნარის გამომუშავება.
|
სამუშაო ფურცლები.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
38
|
ფ.ზალტენის
,,ბემბი“
|
კითხვისთვის მზადება-
პროვოცირება:წინასწარ მოძიებული მასალის,, საქართველოს წითელ წიგნში
შეტანილი იშვითი ცხოველე
ბის“პრეზენტაცია.მასწავლებლის მიერ ფელიქს ზალტენიშ შესახებ ინფორმაციის
მიწოდე
ბა.ტექსტის დაყოფა და კომენტირებული ითხვა.
უცხო სიტყვების ახსნა.
|
მოსმენის , პრეზენტა
ციის,ინფორმაციის დამახსოვრების, კომენ ტირებული კითხვის უნარის განვითარება.
ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.
|
მე-6 კლასის სახ. კომპიუტერი.ენციკლოპედია.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
39
|
ფ.ზალტენის
,,ბემბი“
|
კომენტირებული კითხვა. მხატვრულ გამომსახველობით ხერ
ხებზე ყურადღების გამახვილება,უცნობი სიტყვების ახსნა.
|
კომენ ტირებული კით
ხვის უნარის განვითა
რება.ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.მხატვრული ხერხების ფუნქციის განსაძღვრა.
|
მე-6 კლასის სახ.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
40
|
ფ.ზალტენის
,,ბემბი“
|
კითხვა-პასუხი.ჩუმი კითხვა, წაკითხულის შინაარსის გადმოცემა.
|
კითხვებზე პასუხის გაცემის, მეტყველების უნარის განვითარება.
|
მე-6 კლასის სახ.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.ურთიერთშეფასება
|
||||||||||
41
|
ფ.ზალტენის
,,ბემბი“
|
ნაწარმოების გეგმის შედგენა და მისი მიხედვით ტექსტის შინაარსის მოყოლა გაბმული მეტყველე
ბით.კითხვა-პასუხი.
|
გეგმის შედგენის, გაბმული მეტყველების , მსჯელობის უნარის განვითარება.
|
მე-6 კლასის სახ.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
42
|
ფ.ზალტენის
,,ბემბი“
|
კითხვა-პასუხი. ვენის დიაგრამის შევსე
ბა.კითხვა-პასუხი.
|
წინა გაკვეთილზე შესწავლილ მასალასთან პარალელის გავლების,
მსგავსება-განსხვავების აღმოჩენის, არგუმენ
რირებული მსჯელობის უნარის განვითარება.
|
მე-6 კლასის სახ. დაფა , ცარცი.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
43
|
ფ.ზალტენის
,,ბემბი“
|
კითხვა-პასუხი. წინარე
ცოდნის გააქტიურება, ტექსტიდან იმ წინადა
დებების ამოწერა, რომელშიც წარმოდ
გენილია მე-3 პირის ნაცვალსახელი.მეტყველების ეტიკეტზე დაკვი
რვება.ნაწარმოების სათქმელის ამოცნობა.
|
მსჯელობის,მწერლის ენაზე დაკვირვების და მისი ფუნქციის განსაზღვრის უნარის
განვითარება.
|
მე-6 კლასის სახელმძღვანელო.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
44
|
ნ. დუმბაძის
,,ხაზარულა.“
|
კითხვისთვის მზადებაინფორმაციის გახსენება ნოდარ დუმბაძეზე და გონებრივი
იერიშის რუქის შვსება.მასწავ ლებლის მიერ დამა ტებითი ინფორმაციის მიწოდება მწერალ
ზე.ტექსტის კომენტი
რებული კითხვა.უცნო ბი სიტყვების ახსნა.
|
ჯგუფური მუშაობის, პრეზენტაციის, მოსმენის, კომენტირებული კითხვის უნარის განვითა რება.ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.
|
მე-6 კლასის სახელმძღვანელო.
დამხმარე ლიტერატურა:ნ. დუმბაძის
თხზულებების კრებული.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.ურთიერთშეფასება
|
||||||||||
45
|
ნ. დუმბაძის
,,ხაზარულა.“
|
ტექსტის ჩუმი კითხვა, კითხვა-ნიშანთა სისტემის გამოყენე ბა.წაკითხუ
ლის შინაარსის გადმო
ცემა.წარმოსახვით აყვავილებული ხაზარულას დახატვა.
|
წაკითხულის შინაარსის სხვადასხვა პირში თხრობითგადმოცემის უნნარის განვითარება.მეტყველე
ბის კულტურის ამაღლება.
|
მე-6 კლასის სახელმძღვანელო.
დამხმარე ლიტერატურა:ნ. დუმბაძის
თხზულებების კრებული. სახა ტავი ფურცლები, ფერადი ფანქრები.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.ურთიერთშეფასება
|
||||||||||
46
|
ნ. დუმბაძის
,,ხაზარულა.“
|
კიათხვა-პასუხი, ნაწრმოების თხრობა მე-3 პირში.ხალხში გავრცელებული რომელიმე
ცრუ რწმენის შესახებ საუბარი.
|
გაბმული მეტყველების, მოსმენის, მსჯელობის უნარის განვითარება.
|
მე-6 კლასის სახელმძღვანელო.
დამხმარე ლიტერატურა:ნ. დუმბაძის
თხზულებების კრებული.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
47
|
ნ. დუმბაძის
,,ხაზარულა.“
|
ტექსტის შინაარსის გადმოცემა წერილო ბით.მწერლის ენაზე დაკვირვება.მასწავლებლისგან
ინფორმაციის მიწოდე ბა : იუმორი, როგორც
კომიკურის ერთ-ერთი
სახე.დიალექტურ ფორმებზე დაკვირვება.მწერლის სათქმელის ამოცნობა.
|
წერის კულტურის ამაღლება, მოსმენის უნარის განვითარება.დიალექ
ტური ფორმების სალიტერატურო ენაში დამკვიდრებული სიტყვებით შეცვლა.
|
მე-6 კლასის სახელმძღვანელო.
დამხმარე ლიტერატურა:ნ. დუმბაძის
თხზულებების კრებული.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
48
|
გოდერძი ჩოხელის ,, საზიარო ყვავი“.
|
ინფორმაციის მოძიება გოდერძი ჩოხელ
ზე.ტექსტის კომენ
ტირებული კითხვა.სიტყვის სალაროზე მუშაობა.
|
ინფორმაციის მოძიების, კომენტირებული კითხვის, მსჯელობის უნარის განვითა
რება.ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.
|
მე-6 კლასის სახელმძღვანელო.კომპიუტერი.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
49
|
გოდერძი ჩოხელის ,, საზიარო ყვავი“.
|
სტრატეგია-,,ვიცი, გავიგე, მაინტე
რესებს.“ტექსტის ჩუმი კითხვა, გეგმის შდეგენა და მისი მიხედვით შინაარსის
გადმოცემა.კითხვა-პასუხი.
|
დამოუკიდებელი მუშაობის, გეგმის შედგენის, წაკითხულის შინაარსის უნარის
განვი
თარება.
|
მე-6 კლასის სახელმძღვანელო.დაფა, ცარცი, სამუშაო რვეულები.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.თვითშეფასება.
|
||||||||||
50
|
გოდერძი ჩოხელის ,, საზიარო ყვავი“.
|
კითხვა-პასუხი, ტექს
ტის კომენტირებული კითხვა, მხატვრულ -გამომსახველობით ხერხებზე დაკვირვება,
ანკეტის შევსება.
|
კომენტირებული კითხვის,ანკეტის შევსე
ბის უნარის განვითარება.მხატვრული ხერხების როლის განსაზღვრა ნაწარმოებში.
|
მე-6 კლასის სახელმძღვანელო.დაფა,ცარცი, სამუშაო რვე
ულები.დამხმარე ლიტერატურა: ნინო შარაშენიძე-როგორ ვწეროათ უკეთესად.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.თვითშეფასება.
|
||||||||||
51
|
გოდერძი ჩოხელის ,, საზიარო ყვავი“.
|
ტექსტის ჩუმი კითხვა, კითხვა -ნიშანთა სისტემის გამოყენება, პერსონაჟთა
ქცევის მოტივზე დაკვირვება, კითხვა-პასუხი.
|
ჩუმი კითხვის, კითხვა-ნიშანთა გამოყენების, პერსონაჟთა ქცევის მოტივის
მიხედვით დამახასიათებელ თვისებათა ამოცნობის უნარის განვითარება.
|
მე-6 კლასის სახელმძღვანელო. ფანქარი.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
52
|
გოდერძი ჩოხელის ,, საზიარო ყვავი“.
|
ნაწარმოების გეგმის შედგენა და მისი მიხედვით ტექსტის შინაარსის მოყოლა გაბმული მეტყველე
ბით.კითხვა-პასუხი.
|
გეგმის შედგენის, გაბმული მეტყველების , მსჯელობის უნარის განვითარება.
|
მე-6 კლასის სახ.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
53
|
გოდერძი ჩოხელის ,, საზიარო ყვავი“.
|
კიატხვა-პასუხი. ორმხრივ ჩანაწერთა დღიური. მწერლის დამოკიდებულების
განსაზღვრა ტექსტში აღწერილი ამბისადმი.
|
ტექსტიდან ციტატებიას ამოწერის და სათანადო კრიტიკულ-ემოციური კო
მენტარის დართვის, არგუმენტირებული მსჯელობის, დასკვნების გამოტანის
უნარის განვითარება.
|
მე-6 კლასის სახ.სამუშაო ფურცლები.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
54
|
გოდერძი ჩოხელის ,, საზიარო ყვავი“.
|
პერსონაჟთა ქცევის მოტივზე დაკვირვება, ციტატების ამოწერა მათი დამახასიათებელი
თვისებების გასამყა
რებლად.
|
დაკვირვების, ციტატების ამოწერის მსჯელობის უნარის განვითარება.
|
მე-6 კლასის სახ.სამუშაო ფურცლები.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
55
|
გოდერძი ჩოხელის ,, საზიარო ყვავი“.
|
კითხვა-პასუხი. პერსონა
ჟთა დახასიათება წერილობით.ნაწარმო ების თემისა და იდეის განსაზღვრა.
|
კითხვებზე პასუხის უნარის ,
პრეზენტა
ციის,განვითარება, წერის კულტურის ამაღლება.
|
სამუშაო ფურცლები, კალამი.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი, ურთიერთშეფასება.
|
||||||||||
56
|
რევაზ ინანიშვილის
,, ბიჭი მალხაზი“.
|
კითხვისთვის მზადება-პროვოცირება.მასწავლებლისგან ტექსტის ყველაზე საინტერესო
მონაკვეთის წაკითხვა. და კითხვების დასმა წაკითხულის ირგვ
ლივ.ტექსტის კომენ
ტირებული კითხვა.
გეგმის შედგენა.კითხვა-
პასუხი.
|
მოსმენის, მოსწავლეტა ფანტაზიური აზროვ ნების ჩამოყალი
ბება.კომენტირებული კითხვის გეგმისშედგე -ნის უნარის განვითარება.
|
მე-6 კლასის სახ.
რევაზ ინანიშვილის თხზულებების კრებული.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.ურთიერთშეფასება
|
||||||||||
57
|
რევაზ ინანიშვილის
,, ბიჭი მალხაზი“.
|
კომენტირებული კითხვა. აღწერითი ტექსტის შექმნა :მწერ
ლის სოფელი წელიწა
დის სხვადასხვა დროს.
|
მოსმენის, კომენტი
რებული კითხის, აღწე
რითი ტექსტის შექმნის უნარის განვითარება.
|
მე-6 კლასის სახ.
რევაზ ინანიშვილის თხზულებების კრებული.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
58
|
რევაზ ინანიშვილის
,, ბიჭი მალხაზი“.
|
ნაწარმოების მთავარი და მეორეხარისხოვანი გმირების გამიჯვნა. მთავარ
გმირთა დახა
სიათბა. მხატვრულ-გამომსახველობითი ხერხების ამოწერა.
|
პერსონაჟთა ქცევის მოტივის მიხედვით
დახასიათება, მხატვრული ხერხების მოძიების და მათი ფუნქციის გარკვევის უნარის განვითარება.
|
სამუსაო ფურცლები, სამუშაო რვეულები.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
59
|
რევაზ ინანიშვილის
,, ბიჭი მალხაზი“.
|
კითხვა-პასუხი, მწერლის დამოკი
დებულების განსაზღვრა პერსონაჟთა და განვითარებული მოვლენების მიმართ.ნა
წარმოების თემისა და იდეის გააზრება.
|
დაკვირვების, გააზრების,არგუმენტირებული მსჯელობის საინფორმაციო განცხადების
შექმნის , ნაწარმოების თემისა დაიდეის გარკვევის უნარის გაანალიზება.
|
მე-6 კლასის სახ.
რევაზ ინანიშვილის თხზულებების კრებული.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
60
|
შემაჯამებელი
სამუშაო №6
|
სწავლების ხარისხის გაკონტროლება.
|
შემაჯამებელი სამუშაოს რვეულები
|
შემაჯამებელი.
|
|||||||||||
61
|
მუხრან მაჭავარიანი
,,საკუთარი სიცოცხლის შემოკლება.“
|
კითხვისთვის მზადება-პროვოცირება-,,რა ვიცი,რა გავიგე, რა მინდავიცოდე“.დამატებითი
ინფორმაციის მიწოდება მუხრან მაჭავარიანზე.ტექსტის კითხვა მასწავლე ბლისგან სათანადო ინტონაციებით ტემპი
თა და მახვილებით.ტექ
სტის დაყოფა ნაწი
ლებად,რომელსაც კითხულობენ მოსწავლე
ები.გაუგებარი სიტყვების ახსნა.
|
ჯგუფური მუშაობის, ტექსტის ინტონაციებით, ტემპითა და მახვილებით კითხვის
, დაკვირვების, გააზრების უნარის განვითარება.ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.
|
მე-6 კლასის სახ.
ინტერნეტი, კომპიუტერი.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი, ურთიერთშეფასება.
|
||||||||||
62
|
მუხრან მაჭავარიანი
,,საკუთარი სიცოცხლის შემოკლება.“
|
კითხვა-პასუხი, მხატვრულ-გამომსახველობით ხერხებზე დაკვირვება.
|
დაკვირვების, კითხვებზე-პასუხის გაცემის, უნარის განვითარება.მხატვრული
ხერხების გამოყენების მიზნების განსაზღვრა.
|
მე-6 კლასის სახ.
რევაზ ინანიშვილის,, ია“
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი,
|
||||||||||
63
|
მუხრან მაჭავარიანი
,,საკუთარი სიცოცხლის შემოკლება.“
|
ორმხრივ ცანაწერთა დღიური.ადამიანთა ბუნებისადმი დამოკი-დებულების კონკრეტუ-ლი შემთხვევების დასა
ხელება.
|
ტექსტიდან ციტატების ამოწერის, კრიტიკულ ემოციური კომენტარების დართვის
უნარის განვიტერბა.
|
მე-6 კლასის სახ.
ფორმატები, მარკერები.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი,ურთიერთშეფასება
|
||||||||||
64
|
მუხრან მაჭავარიანი
,,საკუთარი სიცოცხლის შემოკლება.“
|
კითხვა-პასუხი. დისკუსია თემაზე: ადამიანი და ბუნება.რთული სახელე
ბის მართწერაზე დაკვი
რვება,ზმნის რაობის გახსენება,უღლება.
|
დისკუსიაში მონაწილე
ობის, კრიტიკული და არგუმენტირებული მსჯელობის უნარის განვითარება, წერის
კულტურის ამაღლება.
|
დაფა, ცარცი.მე-6 კლასის სახ.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
66
|
,, გაიცანით,
თქვენი თანატოლია“
|
გირგი შატბერაშვილის
,, გამოქვაბულ
ში“.
|
კითხვისთვის მზადება-პროვოცირება:მოკლე აღწერითი ტექსტის შედგენა გამოქვაბულის
შესახებ.(შიძლება წინასწარ მოძიებული ინფორმაციის საფუძ
ველზედაც) მასწავლებლისგან ინფორმაციის მიწოდება გიორგი შატბერაშ
ვილზე. ტექსტის კომენ-ტირებული კითხვა.
|
ჯგუფური მუშა
ობის,აღწერითი ტექსტის შექმნის,
მოსმენის, ინფორმაციის დამახსოვ
რების, კომენტირებული კითხვის უნარის განვითარება.წერის კულტურის ამაღლება.
|
მე-6 კლასის სახ. სამუშაო ფურცლები.კალა
მი.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი,ურთიერთშეფასება
|
|||||||||
67
|
გირგი შატბერაშვილის
,, გამოქვაბულ
ში“.
|
ტექსტის შინაარსის გადმოცემა.კითხვები ფაქტებზსა და ტექსტის გააზრებისთვის
ორიენტირებული.
|
მეტყველების კულ
ტურის ამაღლე
ბა,კითხვებზე პასუ ხის გაცემის, ტექსტის ანალი-ზის უნარის განვითარება.
|
მე-6 კლასის სახ.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
68
|
გირგი შატბერაშვილის
,, გამოქვაბულ
ში“.
|
კითხვა-პასუხი,აქტი
ვიბა: რა ვიცოდი გამოქვაბულის შესახებ, რა გავიგე, რა მინდა ვიცოდე“ტექსტის აგება:,,გამოქვაბულში“.ზმნურ
ფრაზეოლო
გიზმებზე მუშაობა., ზმნისწინზე მუშაობა.
|
წარმოსახვის საშუალებით ტექსტის აგების , ფრაზეოლო
გიზმების გააზრების და მათი ახსნის უნარის გამომუსავება. წერის კულტურის ამაღლება.
|
მე-6 კლასის სახ.სამუშაო რვეულები.გაფა,
ცარცი.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
69
|
მარკ ტვე
ნი,,სკოლაში“
|
კითხვისთვის მზადება-
პროვოცირება: მსოფლიოში ცნობილი ლიტერატურული გმირების დასახე
ლება.მასწავლებლისგან დამატებითი ინფორ
მაციის მიწოდება მარკ ტვენიშ შესახებ.ტექსტის კომენტირებული კითხვა,
გაუგებარი სიტყვების ახს
ნა.კითხვა-პასუხი.
|
ჯგუფური მუშაობის, კომენტირებული
კითხვის, წაკითხულის გააზრების უნარის განვითარება.ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.
|
მე-6 კლასის სახ.ფორმატები,
მარკერები.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი,ურთიერთშეფასება
|
||||||||||
70
|
მარკ ტვე
ნი,,სკოლაში“
|
ტექსტის დაყოფა ნაწილებად და ჩუმი კითხვა.გეგმის შედგენა.წაკითხულის
შინაარსის გადმოცემა. გეგმიშ შედგენა.
|
წაკითხული ტექსტის თხრობის უნარის, გეგმის შედგენის შედგენის უნრის განვითარება.
|
მე-6 კლასის სახ.დაფა , ცარცი.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
71
|
მარკ ტვე
ნი,,სკოლაში“
|
კითხვა-პასუხი , მთლიანი გეგმის შედგენა და ტექსტის შინაარსის გადმოცემა
გეგმის მიხედვით.ერთ-ერთი მონაკვეთის გადმოცემა წერილობით.
|
მხატვრული ტექსტის კითხვის, ნალიზის უნარის განვითა რება.მეტყველების
კულტურისა და წერის კულტურის ამაღლება.
|
მე-6 კლასის სახ.დაფა, ცარცი.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
72
|
მარკ ტვე
ნი,,სკოლაში“
|
კითხვა პასუხი, ასოციაციური რუკის შევსება პერსონაჟთა და
ხასახასიათებლად.მარ
ტივი აღწერითი ტექს
ტის აგება: ტომი
სკოლაში.(გეგმის მიხედვით)
|
პერსონაჟთა ქცევის მოტივებზე დაკვირვების, მათი თვისებების გამოკვეთის,აღწერითი
ტექსტის შექმნის უნარის განვითარება.
|
მე-6 კლასის სახ.დაფა, ცარცი.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
73
|
მარკ ტვე
ნი,,სკოლაში“
|
ტექსტის მხატვრულ გამომსახველობით მხარეზე დაკვირვება ზმნის უღლებასთან
დაკავშირებით ორთოგრაფიული ჩვევების და სტილის
ტური ჩვევების ფორმირება.
|
მხატვრულ -გამომსახვე
ლობითი ხერხების გამოყენების მიზნის მოცნობა, ორთო
გრაფიული და სტილისტური წესების დაცვის უნარის გამო
მუშავება.
|
მე-6 კლასის სახ.დაფა, ცარცი.სამუშაო რვეულები.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
74
|
რევაზ ინანიშვილის
,, შუშის ნამს-
ხვრევი“
|
კითხვისთვის მზადება. დისკუსია: რა ვიცით რევაზ ინანიშვილის შესახებ.ტექსტის
პაუზებით კითხვა.
გეგმის შედგენა გაუგე
ბარი სიტყვების ახსნა.
|
დისკუსიაში მონაწილე
ობის ,პაუზებით კითხვის უნარ-ჩვევების გამომუ
შავება. ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.
|
მე-6 კლასის სახ.
დაფა, ცარცი.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი,თვითშეფასება.
|
||||||||||
75
|
შემაჯამებელი
სამუშაო №7
|
მიმდინარე ცოდნის მონიტორინგი.
|
შემაჯამებელი სამუშაოს რვე-
ულები
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
|||||||||||
76
|
რევაზ ინანიშვილის
,, შუშის ნამს-
ხვრევი“
|
ტექსტის კომენტირე
ბული კითხვა, წაკითხულის წერილო
ბით გადმოცემა.კითხვა-პასუხი.
|
კომენტირებული კითხ
ხვის, დაკვირვების, წერის
კულტურის ამაღლება.
|
მე-6 კლასის სახ.
დაფა, ცარცი.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
77
|
რევაზ ინანიშვილის
,, შუშის ნამს-
ხვრევი“
|
კითხვა-პასუხი.ტექსტის შინაარსის გადმოცე მა.პერსონაჟთა ქცევის მოტივზე
დაკვირ
ვება და მათი დახასიათე
ბა. პარალელის გავლება მარკ ტვენის გმირებტათ ვენის დიაგრამისგ ამოყე ნებით.
|
პერსონაჟთა ქცევის მოტივზე დაკვირვების, დასკვნების გამოტანის, ლიტერატურული
პარალელების გავლების
უნარის გამომუშავებადა დასკვნების გამოტანა.
|
მე-6 კლასის სახ.
დაფა, ცარცი.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
78
|
რევაზ ინანიშვილის
,, შუშის ნამს-
ხვრევი“
|
კითხვა-პასუხი, ნაწარმოების თემისა დაიდეის განსაზღვრა.
(საკუთარი თავისთვის წერა)ტექსტში აღწერილი ამბის გააზრება და მოსწავლის
ნააზრევის გადმოცემა ამ
საკითხის შესახებ.(მასწავლებელს
მისი გაცნობის უფლება აქვს, თუკი ამას მოსწავლე ისურვებს.
|
ტექსტში აღწერილი ამბის გააზრების, ნააზრევის წერილობით გადმოცემის
, დამოუკიდებელი მუშაობის უნარის განვი
თარება.
|
მე-6 კლასის სახ.
სამუშაო ფურცლები.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
79
|
რევაზ ინანიშვილის
,, შუშის ნამს-
ხვრევი“
|
ენობრივ მასალაზე დაკვირვება:ტექსტიდან მრავალმნიშვნელობიანი სიტყვების
ამოწერა. ზმნიზედის სემანტი
კური ჯგუფების გაცნო
ბა და მათი მათლწერა.
|
სიტყვების სხვადასხვა მნიშვნელობით გამოყენების უნარის, განვითარება.
წერის კულტურის ამაღლება.
|
მე-6 კლასის სახ.სამუსაო რვეულები.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.ურთიერთშეფასება
|
||||||||||
80
|
ოტია იოსელი
ანი-,, ჩხუბი
მდინარესთან“
|
სტრატეგია: რავიცი, რა გავიგე,
რა მინდა ვიცოდე. მასწავლებლი
სგან ინფორმაციის მიწოდება ოტია იოსელინის შესახებ. ტექსტის კომენტი
რებულიკითხვა.გეგმის შედგენა.გაუგებარი სითყვების ახსნა.
|
მოსმენის, ცოდნის თავმოყრის, მხატვრული ტექსტის კითხვის, გეგმის შდეგენის
უნარის გამომუშავება.ლექსიკური მარაგის გამდიდრება.
|
მე-6 კლასის სახ.კომპიუტერი.
სამუშაო რვეულე
ბი.დაფა, ცარცი.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
81
|
ოტია იოსელი
ანი-,, ჩხუბი
მდინარესთან“
|
ტექსტის ჩუმი კითხვა, წაკითხულის გეგმის შედგენა და შინაარსის გადმოცემა.დიალოგის პერიფრაზირება,
მხატვრულ-გამომსახვე
ლობით ხერხებზე დაკვირვება.
|
ჩუმი კითხვის, გაბმული მეტყველების, მხატვრული ხერხების გამოყენების
მიზანთა განსაზღვრის უნარის გამომუშავება.
|
მე-6 კლასის სახ.სამუშაო რვეულები.კალამი
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
82
|
ოტია იოსელი
ანი-,, ჩხუბი
მდინარესთან“
|
კითხვა-პასუხი.ტექსტის შინაარსის გადმოცე მა.პერსონაჟთა ქცევის მოტივზე
დაკვირ
ვება და მათი დახასიათე
ბა. პარალელის გავლება მათთვის ნაცნობ გმირე ბთან ვენის დიაგრამის გამოყე ნებით.
|
პერსონაჟთა ქცევის მოტივზე დაკვირვების, დასკვნების გამოტანის, ლიტერატურული
პარალელების გავლების
უნარის გამომუშავებადა დასკვნების გამოტანა.
|
მე-6 კლასის სახ.
დაფა, ცარცი.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
83
|
ოტია იოსელი
ანი-,, ჩხუბი
მდინარესთან“
|
კითხვა -პასუხი, მწერ ლის დამოკი დებუ ლების განსაძღვრა განვი თარებული
მოვლე ნებისა და პერსონაჟთა ქცევის მიმართ.
|
გააზრების, არგუნეტი რებული მსჯელობის , ციტატების მოტანის უნარის განვიტარება.
|
მე-6 კლასის სახ.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
84
|
ოტია იოსელი
ანი-,, ჩხუბი
მდინარესთან“
|
კითხვა -პასუხი, შესწავლილ ტექსტსა და მსგავს სიუჟეტიან ნაწარმოებთან
, ან ფილმთან პარალელის გავლება.მწერლის სათქმელის ამოცნობა.
|
არგუმენტირებული მსჯელობის, ჯგუფური მუშაობის,პარალე
ლების გავლების უნარის გამომუშავება.
|
მე-6 კლასის სახ.
მარკერები ფორმატები.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
85
|
ოტია იოსელი
ანი-,, ჩხუბი
მდინარესთან“
|
წინადადების წევრების ამოცნობაზე ვარჯიში, წინადადებების ამოწერა ტექსტიდან
და სრულმნიშვნელობიან და დამხმარე სიტყვების
გამიჯვნა ერთმანეთი საგან.
|
წინარე ცოდნის გააქტი ურება, დაკვირვების, დასკვნების გამოტანის უნარის
განვითარე ბა.წერის კულტურის ამაღლება.
|
მე-6 კლასის სახ.
მარკერები ფორმატები.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
86
|
გურამ რჩეული
შვილი ,, სიყვარული შემოდგომაზე“
|
კითხვისთვის მზადებ-დებისთვის დისკუსია თემაზე:მოსწავლე და მასწავლებელი.ტექსტის
კომენტირებული კითხა, მხატვრულ ხერხებზე დაკვირვება.
|
დისკუსიაში მონაწილე
ობის, მსჯელობის, კომენტირებული კით ხვის უანრის გამომუ შავება.მხატვრული
ხერხების გამოყენების მიზანთა განსაზღვრა.
|
მე-6 კლასის სახ. დაფა, ცარცი.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.ურთიერთშეფასება
|
||||||||||
87
|
გურამ რჩეული
შვილი ,, სიყვარული შემოდგომაზე“
|
კითხვა -პასუხი, კითხვა-ნიშანთა სისტე მის გამოყენება, წაკითხულის წერილო
ბით გადმოცემა.
|
კითხვებზე პასუხის გაცემის, წყვილებში მუშაობის უნარის გამომუშავება.წერის
კულტურის ამაღლება.
|
მე-6 კლასის სახ. სამუშაო ფურცლები.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
88
|
გურამ რჩეული
შვილი ,, სიყვარული შემოდგომაზე“
|
ტექსტის კომენტირე
ბული კითხვა, უცნობი სიტყვების ახსნა, მხატვრულ-გამომსახ ველობით ხერხებზე
დაკვირვება.კითხვა-პასუხი.
|
კომენტირებული კითხვის, გააზრების, მსჯელობის, უნარის გამომუშავება.
|
მე-6 კლასის სახ.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
89
|
სემაჯამებელი
სამუშაო №8
|
მოსწავლის მიღწეული ცოდნის დადგენა ეროვნულ ი სასწავლო გეგმით განსაძღვრულ
მიზნებთან მიმართე ბაში.
|
შემაჯამებელი სამუშაოს რვეულები.
|
შემაჯამებელი.
|
|||||||||||
90
|
გურამ რჩეული
შვილი ,, სიყვარული შემოდგომაზე“
|
ნაწარმოების ბოლოს დასმულ კითხვებზე წყვილებში მუშაობით წერილობითი პასუ ხების გაცე მა.მწერლის სათქმელის
ამოცნობა.
|
წერის კულტურის ამაღლება.თანამშრომლო ბის უნარის განვითარება.
|
მე-6 კლასის სახ.სამუშაო ფურცლები.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.თვითშეფასება.
|
||||||||||
91
|
გურამ რჩეული
შვილი ,, სიყვარული შემოდგომაზე“
|
კითხვა -პასუხი, პერსო ნაჟთა
დახა სიათება. პარალელის გავლება მსგავს თემაზე შექმნილ ნაწარმოებთან.
|
პერსონაჟთა ქცევის მოტივზე დაკვირვების, დასკვნების გამოტანის, პარალელის
გავლების უნარის გამომუშავება.
|
მე-6 კლასის სახ. დამხმარე ლიტ: რევაზ ინანიშ ვილის ,,მასწავ ლებელი“.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
92
|
გურამ რჩეული
შვილი ,, სიყვარული შემოდგომაზე“
|
ნაწარმოების გაგრძე ლება წერილობით.
|
შემოქმედებითი უნარის განვითარება. წერის კულტურის ამაღლება.
|
სამუშაო რვეულები.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.ურთიერთშეფასება
|
||||||||||
93
|
გამეორება-,,საქართველოს
მთებში გაგაჩინა ზენამ.“
|
კითხვა-პასუხი.
|
წინარე ცოდნის გააქტიურება.
|
მე-6 კლასის სახ.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
94
|
გამეორება-,,
ჩემო კარგო ქვეყანავ“
|
კითხვა-პასუხი.
|
წინარე ცოდნის გააქტიურება.
|
მე-6 კლასის სახ.
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
95
|
გამეორება-,,სიბრძნე
სიცრუისა“
|
კითხვა-პასუხი.
|
წინარე ცოდნის გააქტიურება.
|
სულხან-საბა ორბელიანის ,,სიბრძნე სიცრუისა“
|
განმსაზღვრე
ლი, განმავი-
თარებელი.
|
||||||||||
96
|
თხზულების შექმნა:
ფიქრები მომავალზე.
|
წერის კულტურის ამაღლება.
|
სამუშაო ფურცლები.
|
განმავითარებელი.
|
|||||||||||
97.
|
თავისუფალი წერა
|
მაგიდის გარშემო წერა
|
წერის კულტურის ამაღლება დათავისუფალი აზროვნების
უნარის განვითარება
|
სამუშაო ფურცლები
|
განმავითარებელი
|
||||||||||
98.
|
იაკობ გოგებაშვილის
შემოქმედება
|
გამეორება
|
კითხვა-პასუხი
|
პერსონაჟის მიმართ საკუთარი დამკიდებულების განსაზღვრა
|
სახელმძღვანელო
|
კომენტარები
|
|||||||||
99.
|
აკაკი წერეტლის
შემოქმედება
|
გამეორება
|
დისკუსია
|
არგუმენტირებული მსჯელობის უნარის განვითარება
|
სახელმძღვანელო, სამუშაო ფურცლები. დაფა, ცარცი
|
დისკუსიის რუბრიკები
|
|||||||||
100.
|
საზაფხულო დავალება
|
შემოქმედებითი, კვლევა-ძიების, ანალიზის, აზრის გადმოცემის,
კითხვის და წერის კულტურის ამაღლების უნარების განვითარება
|
კლასგარეშე ლიტერატურა
|
Страницы
- ბლოგის მიზანი
- ჩემ შესახებ
- ჩემი გაკვეთილები
- სასარგებლო ბმულები
- ჩემი საგაკვეთილო რესურსები
- ინტერნეტ–მასალები ქართულის სწავლებაზე
- თემატური გეგმები
- ქართული ენისა და ლიტერატურის კათედრა
- რა? სად? როდის?
- რა? სად? როდის?-დღე პირველი
- რა? სად? როდის? თემა-თეატრი
- გაკვეთილის პრეზენტაცია-იაკობ გოგებაშვილი ,,იავნანამ რა ჰქმნა?!"
- რა? სად? როდის?-თანამედროვე ტექნოლოგიები
- რა? სად? როდის? თემა-სახვითი და ვიზუალური ხელოვნებ...
- პროექტის ანგარიში-რა? სად? როდის?
- რა? სად? როდის?-ფინალი
- კონფერენცია
- მოსწავლეთა პრეზენტაციები
- შეფასების რუბრიკები
- ტესტები
- პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა
თემატური გეგმები
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий